بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

عزیزم

1393/2/25 11:18
نویسنده : مامان دخترا
164 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیا حس میکنم خوشبخت ترین ادم روی زمینم ......فرشته

.

.

.

دیروز بهار دوون دوون اومد طرفم دستاشو دور گردنم حلقه کرد و گفت ماما عیییم (عزیزم) بغل...هیچی دیگه الان من هنوز تو افق محوم از خوشحالی .....خواب

..ولی خداییش دیروز شیرین ترین لحظه زندگیم بود ...حالا هم دهنم مزه کرده هی به بهار میگم عیییم بیا بخلم ...بچمم بدو بدو میاد بغلم و میگه عییم ...تازه بهشم یاد میدادم فقط به خودم بگه عییم و به حسام نگه تا دلش بسوزه .... مادر دختری علیه جناب شوهر توطئه میکردیم شیطان

 

....قیافه ی بهار:بغل     فیافه ی من:شیطانخندونک       قیافه حسام:دلشکستهشاکی

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان آوا
25 اردیبهشت 93 13:39
خوش بحالت مامانی. آوای من اصلا حرف نمی زنه نمی دونم چیکار کنم همه کاراش زودتر از سنش بود حرکتای نوزادیش چهاردست و پا رفتش، راه افتادنش ولی حرف نمی زنه.
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم فکر نمیکنم چیزی خاصی باشه بلاخره تو شاغلی و زیاد کنار اواجون نیستی اما من خونه دارم و 24 ساعت کنارشم و زیاد باهاش حرف میزنم ....غصه نخور عزیزم روزی بشه که کلتو بخوره
ابجی سجا
26 اردیبهشت 93 16:48
آویسا
26 اردیبهشت 93 20:37
عزیزم چقدر شیرین البته بزرگتر که بشه شیرین ترم میشه
ابجی سجا
27 اردیبهشت 93 11:05
گاه یاد کردنت دیر میشود اما،یادم نمیرود چقدر دوستت دارم...@@
ابجی سجا
27 اردیبهشت 93 11:06
"عشق واقعی" این نیست که بگی: می میرم و نمیذارم ازم جدا شی... "عشق واقعی" یعنی این که بگی: می میرم و نمیذارم خنده از لبات دور شه ... حتی اگه باهام نباشی "نازنینم"
ابجی سجا
27 اردیبهشت 93 11:07
عاشق واقعی درعشقش زیبایی نمی بیند. بلکه عشقش را خود زیبایی می داند.